FANDOM

Cream je vedlejší postava z her o Sonicovi, kterou doprovází její Chao jménem Cheese. Jejich jména tvoří slovní hříčku odkazující na anglickou frázi "cream cheese"(smetanový sýr). Mácháním svých uší může na krátký čas létat. Cheese je modré chao s červeným motýlkem, který Cream pomáhá vlétáváním do nepřátel.

Cream se jako hratelná postava poprvé objevila ve hře Sonic Advance 2. Poté ještě vystupovala ve hrách Sonic Heroes a Sonic Advance 3.

Cream je jednou z později přidaných hratelných postav ve hře Project X.

VzhledEditovat

Cream je malá králičice se svěšenými oušky, krémově hnědou srstí a hnědýma očima. Má také oranžové zbarvení kolem očí, na vrchu hlavy a na špičkách uší. Nosí oranžové šaty s bílým límečkem a modrou stuhou. Na rukou má bílé rukavice se zlatými knoflíky. Na nohou má žluto-oranžové tenisky.

DovednostiEditovat

Cream je mladá postava a tudíž i poměrně slabá. Má nadprůměrné skoky, rychlost a množství energie. Podstatně horší jsou její zbývající dovednosti: speciální útok má sice průměrně silný, ale její zdraví a síla fyzických útoků jsou velmi nízké.

Při kombinaci Cream provádí direkt, úder shora, kopanec a sklapnutí oběma ušima. Při "dashi" útočí hlavou. Její speciální útok využívá Cheese, který vyšle na nepřátele elektřinu. Při osvobozovacím manévru se roztočí a propleskne nepřátele ušima.

V síti Wikia

Náhodná Wiki