FANDOM

Zóna 1 : Cursed Village (Prokletá vesnice)Editovat

Po příchodu z mola se hráč ocitne v (ne zcela) opuštěné vesnici. Na jejím konci se nachází rozcestník, který ho zavede do jedné ze dvou dalších zón.

Skupiny nepřátelEditovat

(Bude sepsáno)

Zóna 1a : Cemetery of the Damned (Hřbitov zatracených)Editovat

Skupiny nepřátelEditovat

(Bude sepsáno)

Zóna 1b : Hanging Bridge (Visutý most)Editovat

Tento most je poněkud úzký a uhýbání nahoru a dolu je proto neefektivní. Na jeho koncích lze spadnout do propasti, což hráče stojí život.

Skupiny nepřátelEditovat

(Bude sepsáno)

Zóna ??? : Love Nest (Hnízdečko lásky)Editovat

V této kryptě se vyskytuje postel mezi dvěma propastmi. V leží inkubus a sukuba, majíc sex s jinými dvěma postavami. Poražením obou dostane hráč dvě poloviny klíče s kostěným motivem. (Jak se do této tajné lokace dostat se dozvíte na stránce Tajné zóny).

Zóna 2 : Lady Ghost Mansion (Panství přízračné paní)Editovat

(Bude sepsáno)

Skupiny nepřátelEditovat

(Bude sepsáno)

Zóna ??? : Bonusová zónaEditovat

V ložnici přízračné dámy se vyskytuje deník a pár sexuálních hraček. Čtvrtý Chaos Emerald se nachází uvnitř análního kolíku.

Boss Zóna : The Moonlight Chapel (Kaple měsíčního svitu)Editovat

Ve čtvrtém "Boss battlu" je nutné porazit dvě postavy: ženský přízrak známý jako Ghost Girl (velmi podobný dívce Lah z krátkého filmu "Sonic: Night of the Werehog", avšak její jméno není ve hře zmíněno) a Sonic v podobě Werehoga.

Podobně jako rostlina z druhé úrovně mají jak dívka, tak Sonic dva různé útoky, avšak v tomto případě je jejich silnější útok insta-kill. Pokud se z něj hráč neosvobodí, přijde o život nezávisle na momentálním zdraví.

V síti Wikia

Náhodná Wiki