FANDOM

Zeta R-02 je originální postava kterou vytvořila Vanessa (Zeta R-02), aby ji používala jako svou online personu. Je také jednou z hratelných a zároveň hlavních postav hry Projekt X: Sokolí Pomsta.

Vzhled

Zeta R-02 je bílá ježuřice oblečena v červeno-černé kombinéze se zlatou nášivkou, zlatých rukavicích a černých botách. Na hlavě nosí zlatá sluchátka určena ke komunikaci, ve kterých je také zabudována anténa, vizor a jiná příslušenství.

Zeta R-02 je android ženského pohlaví, což je při pohledu na její tělo zjevné, neboť se na něm nachází mnoho spárů a šroubů. Je také schopna vysunout čepele nebo vystřelovat elektrické výboje ze svého zápěstí.

Dovednosti

Díky svému robotímu tělu je Zeta jak silná, tak odolná. V praxi to znamená, že má nejvyšší zdraví a velmi silné útoky. Nejvíce jí škodí její rychlost, neboť je nejpomalejší hratelnou postavou. Díky svým botám s raketovým pohonem má však nečekaně vysoký skok. Její speciální útoky mají velkou sílu i dosah, kvůli malé energii jich však nelze použít mnoho za sebou.

Její kombinace se skládá z direktu, dvou seknutí pažními čepelemi a raketové pěsti. Její "dash" je dvojité seknutí oběma čepelemi najednou. Při speciálním útoku si odstraní dlaň a ze vzniklého otvoru vystřelí proud elektřiny. Při osvobozovacím manévru kolem sebe vytvoří elektrické pole, které zraní nepřátele v její blízkosti.

V síti Wikia

Náhodná Wiki